Ligga på soffan

Jag funderar på att spendera dagen på soffan, med täcke och kudde och varmt att dricka. Även en mamma måste få vara sjuk ibland, även om det inte är det roligaste man kan vara med om. Men oftast så har man liksom inte tid att vara sjuk. Man måste ta hand om barnen, städa, tvätta, laga mat och allting annat. Eventuellt så kan man låta bli allting utöver att vara mamma, men bara det är ju en hel vetenskap av saker man måste gå igenom.
När jag hade influensan i höstas, då Oliver var minibebis, så var det otroligt jobbigt på dagarna efersom Marcus var hemma och jag var tvungen att ta hand om honom. Tomas var på jobbet och jag hade 39.8 i temp. Nej det var inte så kul, jag hoppas jag slipper en repris av detta.

Blir det lite lamt med inlägg just idag så är det för att jag mår för kass. Men jag ska försöka uppdatera som vanligt!

Kommentarer
Postat av: cicci

usch e du sjuk nu? =( idag mår jag bättre i astman.. skönt. men e fortfarande lite svag, tar så mycket medicin.



tack ang bilden :) men e ju sååååå svårt med skuggor!!

2009-05-14 @ 11:22:32
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Em

Krya på dig :)

2009-05-14 @ 12:38:44
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0