Men bra!

Det är så typiskt! Idag när jag tidigare nämnde att fru fortuna leker illa med mig, så är det klart att jag fibblar med datorn 2 gånger!

Jag tar ut batteriet när jag har sladden, eftersom supporten sa att man skulle det eftersom batteriet håller längre då (som på en mobil). Så jag sätter tillbaka batteriet för att kunna flytta mig från köket till vardagsrummet. Där sätter jag i sladden igen och tar ut batteriet. Då dör datorn omgående... eftersom sladden satt i datorn men hade halkat ur dosan.. Sen nu skulle jag sätta i batteriet för att ta med datorn in i sängen och lägga en snabb patiens. Så jag klickar i batteriet, jag hör klicket och känner att det åkte i. Jag drar ur sladden... och datorn dör igen! ... för då satt batteriet inte helt iklickat på ena sidan. Man kan bli förbannad för mindre.. okay det var mitt fel som uppenbarligen inte tittade ordentligt, men nog kan fru fortuna sluta knyta lyckopulverpungen SÅ hårt!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Får hoppas att hon som ska klippa mig förstår iaf :D

2009-05-19 @ 08:26:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: cicci

halloj! hehe, låter kul me datorn, not!



e så himla trött.. kommer ej ur det.. dricker kaffe efter kaffe.. men känns som jag har tre huvud och inget sitter på kroppen!



krams

2009-05-19 @ 12:06:53
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

e inte sjuk längre :) bara sjukt trött ;)



tony var hemma när jag var som sämst i astman... då låg jag bara. ska snart på utv.samtal för jonis på förskolan :) filippa e gryyyymt gnällig idag...



hoppas du har enbra dag :)

2009-05-19 @ 13:51:47
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0