smärtfritt

Läggningen för kvällen gick i alla fall smärtfritt och Marcus sover som en bebis. Underbart när allting går som det ska. Någon som inte sover är Oliver som ligger i soffan och skriker sig blå *går och hämtar*

När man har småbarn så måste man ibland stå ut med att få blunda för lite stök, men jag har i alla fall städat fint i köket idag. Stor bedrift när Oliver skriker mest hela tiden.
Att bero på det så är det bvc tid på torsdag och jag hoppas verkligen att Oliver har gått upp någonting i vikt, annars blir jag orolig på riktigt. Senast hade han bara gått upp 10g på 20 dagar så det är bara hålla tummarna för att det var tillfälligt. Idag har jag i alla fall lyckats lura i Oliver några skedar EnaGo äppelgröt. Han tycker den smakar hemskt, men jag hade lite frutti på varje sked och då gick det i alla fall bättre.


Se så fint köket blev =) (det är inte snö på trädet utanför, utan små rosa-vita blommor)




Marcus har fått min ögonfärg. Oliver har fortfarande babyblå

Kommentarer
Postat av: Nadia

men gud, vilka ögon barnen har! hittade hit via FL.

2009-05-05 @ 23:38:12
URL: http://folkarnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0