Totalt ratad

13 timmar... det måste nästan vara rekordlänge mellan mina inlägg. Jag ber om ursäkt för att ni har fått vänta, men idag har det varit fullt upp med lämning av barn och andra förmiddagsbestyr.

Jag fick bråka lite med Oliver innan han ville äta här för en timme sen. Vi har 3 olika grötsorter hemma och efter att han ratat en av dem så gjorde jag en ny portion som han i alla fall öppnade munnen liiiiiiite år.
Vi har sempers 4-månader banangröt. Den var Marcus favorit och är lättblandad, men Oliver tycker inte om den alls.
Sen har vi Nestlé 6-månaders äppelgröt. Den testade vi inte på Marcus men har nu fått höra så varmt om den att vi ville pröva. Oliver totalratar den.
Sen är det EnaGo mjölkfri 6-månadersgröt med äppelsmak. Den går i alla fall ned, så då får det bli så. Den är också lättblandad och bra som de andra, så det är ok. Ska nog köpa och testa Hipp också och se om han tycker om det. Välling vägrar han fortfarande och burkamat lika så. Som jag skrev igår kväll så är det tutte som gäller för att göra lill mr glad.

Idag ska Tomas hämta Marcus hos dagmamman, så jag får en lugn dag - tack så mycket! Så jag får sitta och jäsa tills de kommer hem.

Nu blev det ett långt mammainlägg, så kan det bli ibland

Lilla matvägraren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0