Så skönt att få..

Hallå hallå. Jag blev så trött igår att jag knappt ens fattade vart jag var. Det var som om någon slog mig i huvudet med en stekpanna eller något. Tror ni inte att då vaknar Oliver och vill inte sova. Usch vad trött och irriterad jag var. Tack och lov så kom han tillslut till ro.

Idag fick jag sova till 11 och det var himla skönt om jag ska vara ärlig. Eller fick och fick, det var då jag vaknade helt enkelt. Sen kom Anki och hennes dotter Tyra hit en liten stund.
Förövrigt tror jag inte att vi hittar på något idag. Oliver är lite gnällig och det är skönt att bara få vara emellanåt.
 
Telenorkillen ringde också och det verkar som om att det kommer lösa sig och att jag blir av med den lilla datorn. Jag fick tala nog om för dem att jag blivit lovad detta eftersom de först sa att det inte var ok. Tack och lov lönar det sig att vara envis - men trevlig.

Nu ska vi ut och titta på folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0