Utmaningen

Hos Vero, i "veros virriga värld"  ( http://verosparlor.blogspot.com/ ) finner vi denna roliga utmaning, länkad från annan källa.

Nämn tre saker som finns i min/mitt:

Kylskåp: Philadelphia ost, halvdrucken coca cola, mjölk
Frys: Kycklinglåda, köttbullar, hemmagjord isglass
Handväska: Penna, lypsyl, papperslapp
Sminkväska: uppackad
Badrumshylla: Hårborste, eye and lip makeupremover, ögonfransböjare
Förråd: Kartonger, piano, däck
Hjärna: förkylning, komvuxarbete, hunger
Jackficka: tändare (nej jag röker inte)
Kryddskåp: svartpeppar, aromat, D-vitaminer
Barskåp: cider, bacardi breezer, dooleys
Köksbänk: vattenrenare, olivolja, kaffebryggare

sno den gärna! Skriv gärna en kommentar om att ni gjort det också, så jag kan få gå in och läsa =)

Kommentarer
Postat av: Em

ja, eller hur. Mina betyg går faktist väldigt mkt på hur jag jobbar :) Så det är ju bra.

:)

Allt bra med dig idag?

2009-05-15 @ 12:16:16
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0