ZzZzZzZzzzz

Nej Usch, idag är jag så trött att kan känner mig som om att jag går i sömnen. Men man får skylla sig själv om man är uppe sent, när man har barn som vill upp tidigt. Jag kunde småslumra en timme på soffan nu i alla fall och det hjälpte ju lite. Nu är det dags att ge Marcus lunch. Dagmamman har stängt idag pga. sitt finger.
Tomas kunde inte åka hem idag heller *sucka* eftersom de hade saker att börja med på den nya arbetsplatsen. Bara hoppas nu då att han får vara hemma nästa vecka, annars blir jag himla ledsen. Det är väldigt påfrestande att vara ensam med ungarna hela veckorna (speciellt eftersom de skriker så jag vill skära av mig öronen emellanåt). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0