Lördagsmorgon har guld i mund?

God morgon allihopa. Ja, lotten att ta hand om morgonen med ungarna (så att den andra får sova ut) har denna lördag fallit på mig. Men det var helt okay för Oliver ville upp kl 7, alltså inte för tidigt och jag var inte SÅ trött. Maken sover skönt och det är han värd.

Vi såg idol igår i alla fall. Dock började vi titta ca 22, efter att Robban gått. Troligtvis lägger vi huvuddelen av spelandet ikväll istället.

Jag ska också ut och köra lite idag och vad vet jag, kan det bli någon form av halkträning? Det ligger tjockt med frost här på taken och det är bara 0,4 grader ute hos mig. That's it, hösten ÄR ÄR ÄR här -så ni som fortfarande envisas med strumplösa fötter i sommarsandaler, bara ben och ingen jacka, kanske borde tänka om. Själv gled jag in i flecen, med stora sjalen om halsen för en tid sen, dock tror jag att det får bli en jacka i fortsättningen. Det är förrädiskt vid denna årstid bara, det ser kallt ut på morgonen och mätarna visar låga temperaturer. Man klär alltså på sig för nära en vinterdag. Sen kommer solen och höstvärmen á 10-12 grader på dagen och man känner sig rinna iväg. Nästa dag tar man på sig mindre "ifall att" och fryser som en kyckling utan fjädrar, jaaaa. 


Robban vill jättegärna vara med på kort


Eftersom Oliver haft det jobbigt med sin förkylning och astma på sista tiden, så sover han för tillfället hela nätterna i babysittern. Då sitter han lite mer upprätt och andas lättare


Gullunge!


God lördagsmorgon! Det ser vackert ut ute


Frosten ligger på taket


Dimman syns bakom träden


God morgon säger en ofixad Linda


Marcus är lite trött. Passar på att starta morgonen med lappen på ögat så slipper han den senare idag


Lilla morgonpigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0