Första trendföljningen

God fredagsmorgon!

Jaha, vad ska jag hitta på idag då? Nu är det ju klart med körkortsteorin. Men det finns att göra kan jag lova. Förutom att jag ska med Oliver till Ortopeden idag (hålla alla tummar i världen till att lillgubben INTE också behöver glasögon!) så har jag städning att ta hand om. Ni vet, allt utom toritankar har stått på paus i några dagar. Då blir det lätt några nivåer stökigare än jag önskar och maken har ju arbetat, så han har inte tagit hand om det heller. Kvällen säger ni..? Neee, då är det ju middag och idol och sånt *vissla* och mer teori. Ja, som man bäddar får man ligga, men det är lugnt, idag ska jag bädda rent.

Nu till något helt annat. Ni har kanske sett trenden med listor i bloggvärlden nu? Listor med egentligen vad som helts från onödiga fakta till utmaningar med bara underliga frågor. Jag brukar egentligen inte följa "bloggtrenderna" men idag ska jag för omväxlingsskull lägga ut en trndföljare:


10 saker ni inte vet om mig

  1. Jag sätter sällan mig själv i första rummet.
  2. Jag tycker inte om att laga mat, om det inte är till något speciellt tillfälle.
  3. Jag är rörig (städwise) av naturen, men blir jätteirriterad om det väl ÄR stökigt (jag städar mycket!).
  4. Har jag fattat ett beslut så kan jag vara extremt målmedveten.
  5. Nicke nyfiken har fått sitt namn efter moi.
  6. Jag vill till 99% säkerhet ha en till bebis.
  7. Jag är proffs på att köra huvudet i väggen.
  8. Jag är extremt bra på att lyssna och ge toppenbra (och opartiska om det behövs) råd, men jag lever oftast inte själv därefter.
  9. Jag är väldigt duktig på att sjunga och enligt folk inom musikbranschen så har jag stora möjligheter att kunna bli artist.
  10. Anledningen till att jag inte följer mina drömmar är för att jag inte trivs med min vikt.

And there you have it. Någon som känner igen sig?


Kommentarer
Postat av: Vero

Kul att läsa lite mer om dig. Kul!



Önskar dig en fin helg!

2009-10-02 @ 08:36:59
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: Maria

Känner igen mej en hel del faktiskt i det man inte visste om dej, förutom sjungandet och ett till barn;)

2009-10-02 @ 09:19:27
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0