Happy Halloween

Ikväll är det utekväll som gäller och för oss var det LÄNGE sedan senast, så det är efterlängtat. Det blir middag och karaoke. Utklädda ska vi vara också, eftersom det är tanken för alla som kommer den här kvällen. Så vi får hoppas på en lyckad kväll. Jag ska försöka att fota sen så jag har något att visa.

Så Erika åkte alltså ut ur IDOL igår kväll och för oss kändes det lite fel eftersom det är en av de andra manliga sångarna som vi inte tycker riktigt platsar i tävlingen. Att Erika åkte ut visar på den höga standarden av idolerna eftersom Erika har en väldigt vacker röst. Dock är det fortfarande ingen Kevin Borg standard. Som jag tidigare nämnt så satt jag och Tomas bara och skrattade så fort Kevin sjöng under Idol 2008. Vi visste liksom att det var avgjort redan från första sången. I år lutar det åt Erik, men det återstår fortfarande att se.

Ikväll är det körslaget också och det får vi spela in eftersom vi inte är hemma utan själva är ute och sjunger. Och JA, för den som nu tycker sig ha räknat ut att musik är vårat STORA intresse, så kan jag meddela att det stämmer bra det. 2 Stundande spelningar för oss, så här sjungs det varmt.

TREVLIG LÄSKIG KVÄLL


(http://sacrosanctgospel.files.wordpress.com/2008/11/halloween.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0