Ja, det där gick ju!

Vad tror ni? Klarade jag det?








JA! Hälften klart, hälften kvar, hoppas hoppas hoppas.

Ikväll är det kära Idol igen och det är de sista tjejernas tur att sjunga. Det ska bli intressant att höra om de som verkat bra verkligen är så bra, eller om det blir några surprices. Vad som inte varit någon surprice vad Erik igår! Den killen helt fantastiskt! Vi sitter här hemma med "Kevinvibbar" (Kevin som vann förra ses av Idol, för den som inte har full koll. Så fort han öppnade munnen så sa Tomas och jag att tävlingen redan var avgjort. Så rätt vi hade. Kan vi göra ett hattrick månne?).

Nej nu ska jag äta underbar fläskpankaka. Min man är tokduktig i köket!


Kommentarer
Postat av: mumrik

Jag är så stolt över dig!!! Grattis, grattis och tack för att jag fick låna dina pojkar i några timmar i dag, det var så mysigt.

Marcus: "mormor, det finns två tjejer på mitt dagis. Moatjejen och flicktjejen". Så underbart att få höra såna kloka kommentarer ;-)

2009-10-01 @ 19:39:31
URL: http://linjensan.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt, grattis!:)



kramar

2009-10-01 @ 20:58:45
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0