New day, new adventures

Igår kväll fick jag höra nya hemska saker om svininfluensavaccinet. Sant eller ej vet jag inte, men det var obehagligt. Det slutade själjvklart med lite gråt i makens famn och en hel del ångran. Men vad som är gjort är gjort..

Idag ska jag åka till Arlanda!! Wihoooo! Nej, skojar bara, tyvärr är det inte jag som ska åka iväg, utan min lillasyster Sandra, som ska till Dubai, där hennes kärlek bor. Han spenderade hela sommaren här och nu är det åter igen hennes tur att åka till paradiset. Hm.. vi är ganska lika varandra, fast hon är 6 år yngre än mig. Tror ni de missar om jag tar hennes pass och åker i hennes ställe? Mmm, om hon skulle gå med på det då. Troligt. Inte.




Oliver





Marcus




Bilder från julexponeringen. Det var väldigt lyckat!





Familjebilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0