Hillo

Ja allihopa, här är det trots semester, fullt upp.

Igår var vi ute i skärgården och övningskörde och idag var det först hemifrån skärgården på morgonen, till inskolning, till Norrtälje för testlektion, sen hem, handla, laga mat och ja ni vet ju själva. Den här dagen har rusat järnet -hallå! Det är ju snart torsdag -REDAN?!

Övningslektionen gick bra i alla fall och det var en trevlig kvinna som jag ska köra med. Hon sa att jag bara hade några småfel vi skulle jobba med. Gillinge och allt är nu betalt, så förhoppningsvis ska jag har körkortet inom ett par månader!

Imorgon kommer det tyvärr också att bli en bloggfattig dag, då vi ska köra skyttetrafik fram och tillbaka till brännbacken FINALY och bli av med massa skräp. Önskar att vi kunde gjort det för länge sedan. Nu är det tack vare Anders och Liza (underbaringar) eftersom vi får låna deras bil med dragkrok.

Jag ska försöka uppdatera med lite nya bilder snarast!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att allt går frammåt med körkortet! Skönt att ni äntligen fått semester, då är det skönt att få saker gjorda men jag hoppas ni hinner med att njuta av ledigheten också :-) kram

2009-09-02 @ 21:30:34
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för tummarna, får se om ca en vecka:)

Jo annars är det väl sådär, upp och ner, hoppas dom kan hitta felet varför jag är så yr, orkeslös och illamående nästintill varje dag. Har iaf haft 2 hyfsat ok dagar nu så det är skönt:)



Hur är det själv då?



kramar

2009-09-05 @ 13:55:28
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0