Himla kul första dag!

Hallå allihopa. Nu ska ni få en kortaste kortis. Jag är supertrött, hjärnan är fullproppad med information nu. Jag ska snart krypa ned för att låta hjärnan vila och bearbeta. Känner jag mig rätt kommr jag drömma om körkortsrelaterade saker hela natten. Ja, inte mig emot.

Jag har i vilket fall haft två teoripass och tre körlektioner idag och läraren sa att jag var väldigt duktig. Himla roligt. Delprov ett har jag också klarat (på datorn).

Nu till läxan (bilen och miljön) tills imorgon och sen sussa nanna.
(Jag uppdaterar med bilder snarast!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är så jättestolt över dig och så himla glad för din skull. Äntligen!

2009-09-14 @ 22:04:13
URL: http://linjensan.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej det är ju inte så kul men nu har jag mått ok några dagar så det känns skönt iaf men så fort jag ansträngt mej blir jag helt svag i kroppen och får ont i musklerna, ungefär som när man har feber. Skitskumt, ska ta upp det nästa gång.

Nja annars har jag faktiskt ingen aning om vad det kan vara.



Trevligt att du läser:D



Kul att det går bra på körkorts sidan för dej!



kramar om!

2009-09-14 @ 23:09:27
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0