Tjoho

Jag ska bara skicka in ett litet kort inlägg här, för vi ska ha lite myskväll.

Vi har varit på seminarium hela eftermiddagen idag. Det var så himla kul, jag skrattade som om att vi varit på Norra Brunn och kollat på stå upp eller något.

Sen hem för att hämta ungar. Hemma upptäckte vi att tv-kontrollen (till boxen) var borta och utan den så sitter man inte toppen till. Jippi, det var bara att leta. Det tog över 30 minuter att hitta den ujuj, tur att den kom fram bara för jag kan tänka att det inte hade varit väldigt billigt att få en ny.

Imorgon bitti är det babysim så det är upp på morgonen, tyvärr. Men jag ska försöka blogga imorgon för på måndag är det dags för körkortsveckorna att börja och då vet jag inte huruvida jag kommer ha tid ALLS, eftersom jag måste spendera ALL tid till körkortet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0