Foton och MINI update

Ja, jag har inte varit så aktiv i veckan som varit, men det beror på allt vi haft att göra.
Idag är det babysim, eller ja, syskonsim (eftersom både Oliver och Marcus ska gå i samma grupp) och det börjar 10.30. Sedan får vi se, men jag tror att det kommer vara fullt upp idag också. Någon sa till mig att jag inte skulle glömma att ha semester på semestern också. MMmm, kanske nästa vecka då. JAg ska ge er en ordentligare update senare.

Tomas och jag ser på fotbollsmatchen sverige-norge i fredags och under inledningen då norska nationalsången sveper över de norska tjejerna så ser vi att alla har lika frisyrer (inbakad fläta frn luggen och bakåt över sidan). Tomas blir tyst en stund och sedan säger han:

Tomas: Du vet vad de säger om svenska fotbollstjejer va?
Linda: Nej vadå?
Tomas: Ja, att de är flator!
Linda: Mhm?
Tomas: Ja, men det passar ju ganska bra för på norska blir fläta flääädä (uttalas grötit så det låter som flata) Höhö


Oliver i underbar handduksfrisyr!


Marcus är ute och leker i den svala septemberkvällen

"Ompapa, inte bra, så får man inte göra"


Vårat nya (efter mamma och pappa) köksbord! stort och härligt så att man äntligen får plats!


tv-spelskväll


Vice City (klassisk)


Sötgubbe nu på morgonen


Den här är suddig, men vill visa den i alla fall för Oliver riktigtg poserade för kameran. När jag kom satt han med skeden i munnen, men så fort jag riktade kameran mot honom tog han ut skeden och gjorde den här minen, hihi


Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi no worries;)

Jo det är surt men när man mår lite bättre känner man ju sej hur pigg som helst i jämförelse;) Även om jag tyvärr mår illa konstant men det har jag typ vant mej vid;)

Det är ett tag kvar, 9/10 ska vi dit så 1 månad ungefär kvar... inte så länge iofs:)

Jupp, ska nog fråga på rutinUL, om jag vågar(dom säger ju inte på östra har jag fått lära mej) men annars vet vi i v 27 sen när vi ska göra könsUL, precis som senast. Haha kan inte hålla mej 25 v till innan jag får veta... tror jag inte iaf. Vem vet kanske väntar ändå;) Skulle ju va kul att få en överaskning vi förlossning iofs:) Haha nu blev jag kluven, får fråga sambon vad han tycker.

Oh, en liten till kanske, så mysigt:) Här blir det inga fler, 2 får räcka och jag är ju inte så värst förtjust i att vara gravid heller, fattar inte att jag saknat det;)

Oj vad jag tjötar på, sorry:D Måste iaf säga att dina pojkar är så underbart söta!



kram på dej!

2009-09-06 @ 21:08:24
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/
Postat av: Anna

Söta killarna är! Hoppas ni hinner njuta på semestern också! Jag hoppas verkligen vi får lite sömn här hemma snart! kram

2009-09-07 @ 03:13:26
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: Leiden

va söta killarna är. Gillar första bilden.

2009-09-07 @ 08:08:54
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Vero

Ja, det där med att tiden inte räcker till för bloggningen kan jag verkligen hålla med om.



Hoppas du får en bra dag!

2009-09-07 @ 10:12:34
URL: http://verosparlor.blogspot.com
Postat av: cicci

heeej!! ja fy vad vi varit dåliga.. flippo var på sös hela söndagen med tony.. jag e bättre idag men väldigt svag i kroppen o tung i huvudet lixom...



annars.. bra sommar??



kram

2009-09-08 @ 21:46:39
URL: http://animegirl.se
Postat av: Anonym

hehe isabella? :)

2009-09-08 @ 22:23:07
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0