Vänta nu..? Vaken??

Jag är så trött så jag vet nästan inte vad jag heter längre. Trött så att jag frivilligt kryper ned lite tidigare på kvällarna, jag känner mig dimmig, somnar på dagen och så. Just nu känner jag mig ruggigare än ever, men har lovat Tomas att jag ska ta hand om ungarna så att han får sova idag. Helst skulle jag vilja putta ned honom på golvet så han vaknar och lägga mig själv under täcket en stund till, men så finns ju den där rättvisan också. Jag kan nog somna här vid tangentbordet nu. Dock ska jag försöka låta bli eftersom jag inte vill ha märken efter tangenterna över hela ansiktet, då jag lämnar Marcus på dagis.

Ja, jag vet att jag har uppdaterat så kass under den senaste tiden, men mellan allt vi har gjort så har jag bara inte orkat (det där trött igen och för någon smart som undrar om jag kanske inte är gravid så, nej, jag har kollat det). Igår var jag till och med så rubbad att jag glömde att vi hade BVC tid för Oliver, med 10-månaders utvecklingskontroll. Jippi. Men vi fick ny tid idag och "bvc tanten" var hur trevolig som helst över att jag missat. yeah yeah.

Nej, eftrsom min fart är på minus 300 nu på morgonen så är det väl bäst jag börjar sätta fart med det jag ska göra innan 8.45 då vi drar till dagis. Uuuuhh...




Oliver tycker att det är superkul att leka med bollen, han har en liten som han plockar upp och kastar iväg iett i ett. Men ibland bjuder Marcus på lek med sin stora boll och DET är ju lek på hög nivå med hög skrattfaktor, tycker Ollie

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi så Oliver gillar också bollar, Freja blir helt salig när vi "sparkar" boll med henne:)



kram

2009-09-09 @ 22:05:10
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Gu va söta s,å barn :D

2009-09-11 @ 09:15:17
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0