BARCELONA

Har sitter jag och Tomas i Spanien, i Barcelona!
Vi var extremt osakra pa om det skulle ga att flyga hit nu nar det ar som det ar med Eyafjallajokull, men vi tillhorde uppenbarligen dem som hade tur. Igar klockan 16 akte vi fran arlanda. Idag ar det ca 20 grader varmt och soligt. Inga jackor och varma trojor har inte. Men jag laste pa aftonbladet att solen och varvarmen skulle in over Sverige idag, sa jag hoppas att ni har det skont dar hemma ni ocksa.

Jag vet att jag skriver mycket sallan i min blogg och jag vet ocksa att jag upprepade ganger sagt att det ska bli andring pa det igen. Det kommer det att bli ocksa och jag ar ledsen att det tar tid. Jag yuppskattar att ni orkar vanta, det ar alltid underbart att se att ni laser, trots att det ibland tar ordantlig tid mellan inlaggen.

Idag ska jag och Tomas ut och shoppa. Ja, lite ska vi shoppa, vi kan inte aka till Barcelona utan att handla nagot alls. Vad det blir far vi dock se. Det ar ett jattebra gang vi aker med ocksa, det ar Tomas jobbarkomisar och deras fruar och alla ar jattetrevliga, sa det ar underbart.

Flygradd ar jag ocksa och i forrgar kvall och igar grat jag som om att nagon avlidigt. Lojligt kan handa, men det har med askan forvarrade ju sjalvklart radslan ganska mycket. Allt jag sag framfor mig var ett stortande brinnande plan. Men ni vet ju hur det ar med radslor, man lyckas alltid forstora dem om man grunnar pa det.

Nu ska har njutas, ikvall ska ni till Camp No, vet ej stavningen, och titta pa Zlatan. Det lar bli en ordantlig upplevelse, trots att jag aldrig varit ett fan av fotboll. Micke, Tomas chef sager att det ar ca 90 000 personer dar. Vi far val se!

Kram pa er alla, hoppa ni har det varmt och skont ni acksa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0