Blä blä blä

Usch, idag mår jag verkligen urkel! Ingen feber men jag hostar jättemycket, har ont i öronen, halsen och huvudet. Jag är också stel i hela kroppen. En riktig sådan här dag då man bara vill ligga hemma med en varm kopp the i handen och slötitta på nått man sett tusen gånger tidigare, varvat med att sova. Oftast om jag är hemma och sjuk så kan jag dock inte vila, vilket beror på de underbara små liven Oliver och Marcus, man får vara glad att det är ett kärt besvär. Jag skulle behöva åka till jobbet imorgon också så jag ska sätta mig i soffan och äta min kycklingsoppa och hoppas att det resulterar i lite bättre hälsa.

Hoppas ni mår bättre än mig!



Kommentarer
Postat av: Liza Fredriksson

men fy då hoppas du blir bättre snart. Jag hade ont i halsen i förra veckan och Anders i går. Så det är kanske något som går.



Krya på dej.

KRAM

2010-12-14 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0