Ett avslutat kapitel

Då är jag nyss hemkommen från en begravning och begravningar är alltid tunga. Det är min mammas farbror Ulf som har gått bort här i November. Jag och mina systrar sjöng solo på begravningen och att sjunga på begravningar är alltid tungt.
Efter begravningsakten var det jordfästning ute och det var mycket vackert och tungt samtidigt. Låt oss hoppas att vi slipper begravningar på bra länge.

Idag är Marcus hos en kompis och leker så Oliver tassar omkring själv här hemma med mig och jag försöker få katten att sluta leka med granen. Vi kan säga så här att granen var superfin i några timmar, nu ser den lite lustig ut.. Vi kanske borde ha väntat med att sätta upp den i år med tanke på vår lilla katt.. ok, det blir att klä om den igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0