Jul jul, strålande jul!

Hej hej igen! Nu har jag tagit mig några välförtjänta dagar där jag bara har haft det lugnt och skönt (om man bortser från gårdagen då jag vaer med barnen och mamma och storhandlade, medan Tomas var på jobbet. Det var mycket mindre kul att bära 4 pappkassar, 3 plastkassar, kattsand och kattlåda från bilen, då hissen var tillfälligt ur funktion.. Tur att mamma hjälpte till). Jag har pillrat lite med mina julklappar och titta på lite Sex And The City sedan i fredags.

I julklapp fick jag: Set med Bodylotion, body cream och shower cream, ett mobilsmycke i form av mitt stjärntecken, julgodis, set med läppgland och ögonskugga, diskhanddukar, Sex and the city 2, Body butter, body lyxlotion, make up remover, 2 pyamasar, foltmassager, Another Code: R till Wii, Project runway till Wii, The sims 3 till Wii, veckorstrumpor, Chipmunkarnafilm, massagehandske, Charles Dickens samlade verk, Jay Smiths CD, bordsspegel, Ögonskuggepalett, läpplans och Shimmering bronsepuder, Eltandborste med timer, naglar från nagelstudion, tofflor, handduk, 2 muggar, ett prydnadsfat, We sing uncore till Wii, Photoframe Keyring, Eclipse dvd, Skönheten och odjuret dvd, halsduk, tröja från Dubai, Fortcreme från bodyshop, En bordstablett som Marcus gjort och munspray.

Tillsammans med Tomas fick jag: En skotork, Tandkräm, köttbullar som tTomas mormor gjort, Bordsgrill, Glögg, olje+vinägerpump, 2 badbomber, Ljus + stake, Mario Party 8 till Wii, Doftljusstake, TP sällskapsspel, Salt och pepparkar, upplevelsepresent i form av ett massagepaket, tomte som Marcus gjort på dagis, uppläggningsskål och ett frågespel i svenska språket.

Nedan kommer lite bilder från julen

 
Marcus skänker 3 gosedjur till föräldralösa barn i Estland


Tasse tar en slummer i soffan


Julbak i full gång


Tomas förbereder Rompraliner


Våra julklappspåsar



Min fösta julklapp var naglar som jag gjorde kvällen innan tillsammans med min syster


Jag är mycket nöjd men de försa 2 dagarna gjorde det himla ont i naglarna


Julaftonsmorgon. Pepparkakor och must


Jag fick två tidningar


Tomas fick en Illustrerad vetenskap


Oliver fick en bok


Marcus fick också en bok


underbara julaftonssmorgon


Det är så mysigt att tända ljkus överallt på julaftonssmorgonen

"äntligen julafton"


Oliver var inte lika sugen på att gå upp utan ville hellre ligga och dra sig


Julmorgon hemma hos Tomas syster Anna-Karin. Gröt och skinksmörgås till frukost


Efter frukost blev det julklappsöppning


Barnen fick massa fina saker att leka med


Tomas, jag, Eöisabeth och Anna-Karin spelade sedan en omgång TP innan vi åkte vidare


Oliver somnade i bilbarnsstolen


Posing med min familj och min syster Jenni


Mina älsklingar


Tomas vill inte vara 100% med på kort


Min far var stilig


Mycket julklappar!


Gång mellan julklappshögarna så man kunde öppna balkongdörren och få in luft emellanåt


Vi är lite smått galna i min familj, men det finns bara en bra dag på året att riktigt skämma bort varandra och det är på julafton!


I väntan på middagen


Tjusigt i köket


Tomten kom på besök!


Marcus posserade med tomten


julklappsöppning i full gång


Tomas är tjusig


Alla får jättefina julklappar


Marcus lycklig över sina nya leksaker


Oliver i nya fina tofflor


Jenni och vi andra fick också fina tofflor


Efter mer än två timmar var fortfarande mer än hälften kvar


Oliver orkade vara vaken tills runt 23


Marcus öppnade bland det sista han orkade runt 23 och sen somnade även han


Klockan närmar sig juladagen då vi är på slutspörten


Oliver är busgubbe idag


Oliver i mina tofflor


Marcus och jag myser med film


Tasse ser film han också

Vi hörs snart igen! Hoppas er jul var lika fantastisk som vår




Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

hehe brun va de ja :D

2011-01-25 @ 15:36:52
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0