It's friday

Här sitter jag på jobbet och myser över att det är fredag. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, men som de flesta andra så gillar jag mer att vara ledig. Men det kan jag säga, det här är första gången någonsin som jag verkligen har trivts på mitt arbete. Ja, borsett från då jag arbetade som dans och musikallärare, men det är 7 år sedan nu (!) tiden går så fort.

Ikväll är det Let´s dance. Jag var i fredags förra veckan på väg att skriva att jag blev förvånad över att Agneta åkte ut. Synd på hennes danspartner Tobias också. Jag och Tomas har sagt det flera gånger att vi tror nog att han är den bästa av proffsdansarna. Dock är inte de andra dåliga på något sett, alla är fantastiska. Hoppas på en skön fredagskväll.

Bäst att passa på lunchen medan jag har den. Mår så illa av hunger så jag skulle kunna lägga mig vid toaletten nu. För att komma ifrån det så styr jag vidare mot micron.
Ha en underbar helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0