Jag är ledsen

Hej och hå. Jag vet, den här texten är long over due och jag är mycket tråkig. Men ännu en gång ska jag säga att jag varit sjuk. Yes, till och med hemma från jobbet några dagar i förra veckan. Den här helgen hade jag mycket viktiga saker för mig, 1: Jäsa i soffan. 2: Spela Final Fantasy 7 (Love).

Om ni har tålamod så är jag snart tillbaka igen, jag måste bara få in rutinerna för mina nya vardagar. Jag lovar, det ÄR stor skillnad på att vara mammaledig eller studera, mot att ha ett heltids 8-17 jobb, med 45 minuters restid i bil.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

det är fan påfrestande att vara sjuk :(

2010-02-04 @ 15:18:30
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0