Ny fotokavalkad


Systrar på julafton


Oliver på julaftonsmorgon


Granen hemma hos oss då Tomas föräldrar, syster och systerbarn var här. På kvällen åkte vi till mina föräldrar och där var det massa mer julklappar


BusOliver


SnöLinda


Sovkille


Brevlådan vi gjorde till mina föräldrar i julklapp. Miniatyr av deras hus


In the making


Oliver på nyårsafton


Jag på nyårsafton



Robban och Karin var här och Robban bjuder som vanligt (inte) på ett foto


Karin och Robban


Tomas på nyårsafton (sin 33-årsdag)


Tuff Marcus


Smile!


Superman away


Kommer till undsättning


Jenni här och spelar bondespelet


Tomas spelar också



Ute och kör bil. Halt som sjutton!


Hos mamma och pappa ligger snön så tjock att vägen är tjock av snö


Solen lyser så vackert genom träden


Hos mina föräldrar

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ju sååå mysigt ut!!

2010-01-08 @ 14:33:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vad mysigt ni verkar ha haft:) Fina bilder som vanligt;)



kramar

2010-01-08 @ 14:51:03
URL: http://mammatillfrej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0