I'm sorry

Hej allihopa.

Jag sitter här på jobbet nu och har bara några få minuter kvar av lunchen. Jag tar ett par av dem för att lägga in ett kort inlägg här.

Som ni har märkt så har min blogg hamnat lite efter på sista tiden. Mest är det beroende på all stress som varit under den senaste månaden och dels för att jag PRECIS börjat på ett nytt arbete. Ja, det första man gör då är ju inte att ta fram blogg under arbetstid.. tyvärr. Sen ärligt talat så har jag varit så trött på kvällen, att jag inte ens orkat läsa de bloggar som jag egentligen dagligen följer.

Men ju längre tiden går så tror jag att jag kommer att anpassa mig till nya tider och uppgifter och snart kommer jag vara på fötterna igen och bloggen kommer att vara up and running som den bör.
Missuppfatta nu inte detta som att jag pausar bloggen, för alla tillfällen jag får så kommer jag att skriva som vanligt. Men vänta er inte massa inlägg varje dag, kanske under de närmaste två veckorna. Jag måste helt enkelt vakna till igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0