Lugnet närmar sig

Jag tycker inte om att behöva kalla mina föräldrar för deras förnamn. Det känns liksom helt fel. Dock så kan det ibland vara nödvändigt. Eftersom jag är arbetskollega i ett företag med pappa och på mitt jobb med mamma, så kan det ibland komma situationer då jag måste använda deras förnamn istället för att säga mamma och pappa. Jag tycker dock inte om det alls. Det känns helt fel.
Kallar ni era föräldrar för mamma och pappa?

På jobbet går det bra. Första veckan är snart slut och jag med den haha. Nej, skämtåsido jag är ganska trött efter första veckan på jobbet. Det är en ganska stor förändring att gå från mammaledig till fulltidsarbetande. Den här helgen tror jag det blir lugnt. På söndag har vi dock rep med bandet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0