Nostalgitripp bland foton

Stolt Marcus hälsar på sin lillebror på BB
Oliver föds den 13:e november 2008 klockan 19.55. Marcus hälsar på sin lillebror på BB följande dag


Oliver en glad liten 4 månadersskrutt

 
2004. Jag saknar mitt långa hår


Tomas var svarthårig ett tag. Detta är exakt 14 dagar innan vi gifter oss 13 augusti 2005


Marcus kör en show för oss och sjunger sin egenskrivna låt "Hambujaj" (hamburgare)


Marcus får sin första cykel


Oliver går på babysim


Oliver har nästan lärt sig krypa


Jag klipper av mig mitt långa hår efter 10+ år


Oliver i udda sovställning


Jag på bröllopsdagen (Marcus i magen i 6:e månaden)


Oliver döps


Jag följer fanatiskt "How I met your mother", en tid


Oliver lider av astma efter RS viruset han fick då han var ca 1 månad. Detta är kl 6 på morgonen efter en i raden av många vaknätter. Strax efter detta tar Tomas över och jag går och lägger mig.


Oliver och Tindra runt halvåret


Vi hälsar på Robert och Sofia i Östersund. Här Marcus med deras Dotter Filppa, 14 dagar yngre än Marcus. idag bor de tillbaka där vi bor


Här var Oliver i min mage i vecka 33 har jag för mig


Jag i Floria 1999


Jag i gymnasiet


Mollie innan mina föräldrar tog hand om henne


Jag fick för mig att vara blond


Också Mollie, haha


Jag tar egobilder


Jenni börjar med sina hårfärgningar


Marcus sover udda


Tomas lyckas med tjusig solbränna


Marcus - nappbus


Marcus och jag några dagar innan Marcus blev 1


Glädjebesked - Oliver i magen


Oliver lär sig vända sig från mage till rygg




Marcus går påskgubbe


Hur läskigt det än ser ut så har Olver bara ätit blåbär


*saknar*


Devilchild?


Jämförelsebild, Marcus (v) och Oliver 5 månader


Jämförelsebild, jag 18 VS 28


Syskonkärlek


Marcus börjar bli stor


Marcus väljer vilka glasögon han vill ha


Åkersberga centrum börjar rivas


Jag uttrycker hur jag känner mig genom paint


Michael Jackson går bort


Marcus har sönder sina glasögon


Vi är på badstranden. Nyfikiver klättrar på mig


Tomas arbetar i Östersund 6 månader och är bara hemma fredag kväll till 3 på natten, natten till måndagarna..


Tomas river pappas och mammas kök, som de haft i 22 år (det behövdes)


centrum del ett är rivet och klart


Marcus upptäcker att han tycker om att fotografera


Jag på mitt gamla jobb 2007


Vi åker till Gröna lund


Vi ser Tobbe Trollkarl och jag skojar inte när jag säger att JAG skrattade så jag grät!

Bad på ljusterö


Det börjas med grudgjutning


Skimra få en egen bilboard............................ njaee..


Oliver vill också gå ut och leka


Tomas dressman


Jag hittar ett träd med ett naturligt (EJ RISTAT) hjärta i barken


Tomas får blomma (som jag vikt själv) och choklad, samt kort av mig på vår bröllopsdag


Jag övningskör


Marcus är en duktig fotograf


Jämförelsebild samma position (nedan) Marcus 8 månader


Jämförelsebild samma position (nedan) Marcus 8 månader

'
Jämförelsebild samma position (ovan) Oliver 8 månader


Jämförelsebild samma position (ovan) oliver 8 månader


Jag saknar köket vi hade i huset


Mysigt


Köket i vår lägenhet


Köket i vår lägenhet


Risregn


Rosen jag vek till Tomas


Jag klär ut Oliver i Tindras klänning, för att retas med Tomas


Jag tar körkort


Vi tar över mammas och pappas köksbord


Tomas fastnar i tv-spelsvåg


Marcus blev visst lite avsis såg vi då vi förstorade upp ett foto. Oliver fick sin första gåbil. Marcus visade aldrig att han blev ledsen för att han inte fick något, men detta hittade vi sedan i bakgrunden, då vi förstorade.. han fick så klart också en leksak sen. Oj vad hjärtat bödde då vi såg detta. Men så duktig han var som inte sa nått!


Oliver fick sin gåbil


Marcus fick en gåbil han också i 10 månaderspresent


Jag går på körskola


Jag går på körskola


Oliver sötmunikis


Håret växer


Marcus när han var en månad ca


Marcus när han var liten


Marcus när han var liten


Jag och Marcus när han var liten


Tomas och Marcus när han var liten


Jag lyckas ta en toppenbild på mig själv


smal


efter marcus


mindre efter Oliver *saknar*


Jag får ett hemgjort hjärta av Tomas i present <3<3<3<3<3<3


Jag gör egna naglar med nagellack och vatten


Tomas håller på med våra låtar


Hösten kommer


Jenni byter hårfärg för miljonte gången


Jenni fotar mig (som hade långt hår i gen bny the way)


Halloween


Halloween


Halloween


Oliver går på sin och hoppar själv i från kanten


Jenni kan se mindre läskig ut också


Oliver fyller 1


Marcus använder ögonlapp


Jag gör egna julgardiner


Super vänner


Marcus fyller 4

Slappnar av efter julpyntning


Balkongslinga


Vår julgran 2006, 2008 och 2009


Oliver leker i snön


Marcus leker i snön


Jag leker i snön


Pojkarna tar sitt första syskonfoto


Oliver slår upp hakan och får tejpa hos doktorn


Familjekort


Vi flyger till Barcelona


Vi bygger en brevlåda i julklapp till mina föräldrar


Jag börjar på mitt nya jobb i januari


Marcus går på sim och hoppr glatt i vattnet (klädsim denna gång)


syskonkärlek

Nu har ni fått gå en nostalgitripp i mitt arkiv av tidigare upplagda bilder. Majoriteten av bilderna är från 2009 men det finns en del från 2008 samt andra årtal. Långt? jag vet. Det var meningen.

Kommentarer
Postat av: Vero

En rejäl tripp det där. Kul att titta.



Ha det gott!

2010-06-02 @ 16:13:42
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: Vero

Jo tack Linda, det är bara fint. Det är ganska mycket runt omkring nu med jobb och företag, men jag hoppas att det skall lugna ner sig lite i sommar iallafall.

Längtar till semestern om jag säger som så.



Ha det gott och vi hörs igen.

2010-06-04 @ 06:24:10
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0