Jag kan inte förstå hur man kan vara så trött

Den här veckan har jag mått ganska dåligt och varit trött. Jag tror att jag har en infektion i kroppen som inte riktigt brutit ut, utan snarare legat och bubblat lite under ytan. Varje dag den här veckan, nästan på klockslaget, så har jag på eftermiddagen fått en dipp i orken och fått kämpa med att hålla mig vaken. Härom dagern somnade jag till vid mitt skrivbord och vaknade av en hopknölad lapp som kom flygande över halvväggen, från min syster som sitter på andra sidan med översättningar. Snarkis stod det på lappen. Det lustiga med det scenariot var att jag inte somnat till ordentligt så jag hörde att jag snarkade, men orkade inte göra något åt det. Igår somnade jag i bilen på vägen hem, för första gången sen jag började på mitt nya jobb (nej det var inte jag som körde bilen).
Till och med Tomas har varit mer trött den här veckan. Han har försovit sig nästan alla mornar.

Så man kanske kan tycka att denna helg borde vara späckad av vila, men jag kan säga att den är allt annat än det. Vi ska skifta rum -igen och vårat rum ska alltså bli ungarnas, lilla rummet som idag används som förråd ska bli vårat och stora rummet uppe som idag är Marcus rum ska bli halva förråd och halva musikrum. Den lediga delen av vardagsrummet där idag datorn (och då musiken) finns kommer få ett vitrinskåp. Jag ska se om jag kan fota kalaset så ni får se vad vi korkat nog bestämt oss att göra en random helg sådär i juni, när man egentligen borde vila efter en riktigt znarkig vecka.

Jag avslutar med några av de senaste fotona i min kamera


Oliver sover lustigt


Jag på jobbet


Jenni på jobbet


Jenni på jobbet


Mycket vackert


Mitt i natten efter att ha sett....


...filmen Runaway bride (som var kass)...



...så går badrumslampan sönder...


...så man tager vad man haver!


Fin bild på himlen


Vår gård, försommarkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0