Börjar bli frisk

Här sitter jag på jobbet med illamående och magkramper. Hela förra veckan var jag hemma och var sjuk. Magsjuka och feber. Det började i torsdags förrförra veckan så det var mäkta skönt då det började ge sig. Men dessa kramper är något helt annat. Närmast tror jag det har med spiralen att göra. Av den anledningen så gjorde jag en koll på mvc i fredags då jag ändå var hemma och var sjuk och spiralen satt som den skulle och barnmorskan sa att man kan känna den lite gran eftersom livmodern kramar om den. Men nu har jag haft dessa kramper i ca 3 veckor och börjar fundera, SKA det verkligen vara så här?

Annars är allting som det brukar. Oliver är eventuellt allergisk mot nötter däremot och det är nytt och måste kollas. Livet lunkar i alla fall som det brukar. OS är tyvärr slut och jag fundera på vad jag nu ska se på tv, men kommer genast på att Greys anatomy snart startar upp och jag förljer ju Bondi Rescue på TV4 fakta också, så tomt blir det ju inte. Onödigt vetande. mm. Men det blir så, jag sitter ju på jobbet och där är inte inspirationen på 100% direkt.

Vädret. Det pratar alla om så jag ska inte säga mer än oj oj oj. Så får man dra sina egna slutsatser.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hej! Hoppas du får en riktigt fin onsdag! :D

2010-03-03 @ 14:10:11
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0