Trevlig helg

Tiden springer som vanligt. Måndag blev fredag, jag blev 2 kilo lättare. Båda två trevligt men att tiden rusar är inte lika roligt. Oliver har öroninflammation där hemma. Tomas har vabbat igår och idag, men nästa gång ungarna blir dåliga så får jag lov att rycka in.

Imorgon är det melodifestivalen, the actual one. Jag tycker att nästan alla låtar är bra, så det ska bli trevligt. Ikväll är det let´s dance också men det får vi njuta av till frukosten imorgon eftersom vi ska till Robban och Karin ikväll och spela lite wii. Det ska bli nice.

Annars är allt som vanligt här. Jag jobbar på och glömmer allt annat än jobb och familjemys. Nej okay det är inte riktigt sant, men bloggen lider i alla fall. Jag lovar fortfarande att jag försöker få till det att skriva alla dagar som jag brukade göra innan jag började jobba igen.

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: cicci

sv: heeeej! ja eller hur.. det med vitt tycker jag oxå.. la bara upp för att en läsare föreslog svart runt hjärtat.



ska bli spännande, snart trycks boken! det är inte klokt! :)



grattis till viktnedgång :) jag skulle oxå behöva rusa av mig lite :)



kram

2010-03-21 @ 21:10:27
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0