Hur kan man sova....

Idag har det varit en riktigt varm och skön dag. Över 20 grader och jag ska erkänna att jag endast hade linne på mig idag. Eller nja, jag hade leggings och underkläder också, men nu menar jag ju så klart avsaknad av varmare plagg.

Dagen gick fort på jobbet trots att jag endast fick flukta ut på det varmaste vädret. Kvällen fortsatte i sommarkvällstecken. Det var föräldramöte på dagis. Mycket intressant information. Mycket saker som ska ske här nu så det var oerhört intressant.

Vad som däremot absolut INTE är intressant är detta inlägg. Men det beror mest på att absolut inget intressant har hänt idag. Och ja, sånna dagar finns ju också. Så nu ska jag begrava mig i Twilightboken en halvtimme innan jag har träff med Mr Pillow in the land of dreams


KnasMarcus kan somna på de mest osannolika sätt


Är man trött så är man


Marcus fotar mig


Mina pojkar på morgonen. De är så mysiga


Sötiver efter Marcus simlektion igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0