-10, talförbud och karaoketävling

Hej, här är jag igen. Om någon läser detta är dock frågan. Det vore inte så kontigt med tanke på att jag så sällan skriver. Jag vet också om att jag upprepade gånger sagt att jag ska skärpa mig. Men ett år har nästan gått sedan jag tacklade av och det beror dels på mitt jobb (när jag var mammaledig så var jag ju tillgänglig att skriva när som helst under dagen) för när jag kommer hem så blir det inte att sätta sig vid datorn. Dels beror det på att datorn är på övervåningen och delar rum med vårat så kallade förråd. Det är liksom lätt att glömma av. En lösning är dock närmare nu, för vi kommer att ta ned datorn nu.

Jag bantar fortfarande i alla fall och jag har gått ned 10 kilo så det känns bra.
Förra veckan så var vi i Jönköping med jobbet. Det var mässa och vi åkte på måndagen och kom hem sent fredag kväll. Nu i helgen så var det karaoketävlig men jag gav upp min finalplats eftersom jag har stämbandsinflmmation eller något liknande. Läkaren hade i alla fall gett mig talförbud och jag har ätit kortison hela veckan. Min syster Jenni van och Tomas kom 2:a.

Nu ska vi äta lite lunch och jag ska försöka komma igång ordentligt med skrivandet nu igen.
Så förhoppningsvis så ses vi snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0