Åh vad ni är underbara!

Hej alla!

Jag hade ingen aning om att jag hade några läsare kvar, så jag blev både förvånad och oerhört glad då jag i min mail ser mig ha meddelanden från flera som vill att jag ska börja skriva igen. Tack ska ni ha!

     Den största anledningen till att jag skrivit så lite på sista tiden ska jag nog säga ärligt talat är av glömska. Jag har kommit på det emellanåt, men då har det alltid kommit något emellan. Jag ska skärpa mig, jag lovar.
     Det blir ett kort inlägg nu eftersom det är sent och jag ska upp och jobba, men jag kunde inte låta bli när jag såg mina mail. Det värmer. Jag skall sätta mig och skriva ordentligt om vad som hänt på sista tiden samt visa er ett gäng med fotografier. Bland annat på vår nya lilla familjemedlem....!

God natt allihop, vi ses inom kort (och den här gången lovar jag!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0