Vecka 11 - Foglossning

Hej hej. Jag vet att jag är mycket tråkig och att min blogg ekar som tom grotta, men på sista tiden har jag undvikit att sitta framför datorn och nu i helgen har det i princip blivit till att bara ligga. Jag har lyckats med något mycket irriterande och det är att, redan, ha fått foglossning. Jag har väldigt ont i höfterna, blandat med ischiassmärtor på vänster sida. Det gör som mest ont när jag sitter på n stol. När jag står upp är det ok. Att ligga på sidorna känns mycket jobbigt men att ligga på rygg känns bra. Jag hoppas att det inte blir värre (så klart) och att det snart ger med sig lite.

Något positivt, på onsdag är det VUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0