fortfarande

Jag har fortfarande ont i magen. Det känns inte bra alls. Jag tycker inte det känns som att det växer utan snarare ont - fel ont. Jag vet att alla säger att man bara ska slappna av men det är himla svårt när det känns så här. Ja visst allting kan vara bra, menm det är som om en känsla säger mig att det inte stämmer ändå. För så här ont kan jag inte minnas att det gjorde innan.

Jag har aldrig fått missfall tidigare och jag vet så klart inte om jag kommer få det nu heller, men jag hoppas ju självklart innerligt att det inte är så, utan att det bara växer ordentligt där inne och att det faktiskt är därför det känns så här.


Jag har funderat i alla fall på om jag borde försöka få en VULtid.. men samtidigt, blir det mf så blir det ju det oavsett VUL eller nte..

Jag ska fundera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0