Influensan är på besök

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här under veckan men det är lite upp och ned nu när barnen har varit så dåliga. Marcus är äntligen feberfri men Oliver ligger kvar på 38.5. Dessutom är Tomas också sjuk med över 38 och jag börjar känna mig dålig så det är inte så mycket party hemma hos oss för tillfället.

I torsdags var jag och skrev in mig hos barnmorskan och det är alltid härligt för då känns det som allting börjar på riktigt. Det var det vanliga urinprovet, sticket i fingret, val av ultraljudsklinik och små påminnelser om saker man kanske glömt. Men man har ändå koll på det mesta nu när det är tredje barnet, vad gäller saker man gör hos barnmorskan. I övrigt så är jag som nybörjare igen. Underligt när det var så pass nyss som 2008 som jag var gravid senast och eftersom det som sagt är 3:e barnet. Men jag sitter där och läser om vad som händer varje vecka igen och oroar mig för samma saker. Det gör inget. Det är en del av det mysiga. Dessutom är det bara att passa på att njuta så länge jag kan för nu mår jag inte dåligt. Inget illamående att tala om. Jag kräks inte. Det egentligen ända är molvärken jag har och ischias som kommer och går. Men det kunde å andra sidan varit avsevärt värre och det håller jag tummarna för att det släpper.


Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

låter inte kul :(

2011-01-23 @ 15:29:56
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0