Jag är...!

Jag är gravid! Fast det är tidigt ännu och det är därför jag inte velat säga nått. Vecka 6 bara. Detta blir (om allt går bra) för den som inte vet, vårat tredje barn.

I övrigt sitter jag i en semesterbubbla. Idag har jag haft Liza och barnen här, det har varit jättemysigt. Men nu är det bara den här veckan kvar och sen tillbaka till jobbet. Där har jag framför mig att tala om för Chefen att jag är gravid och sen allt det vanliga. Har ni tänkt på hur långsamt tiden går när man är gravid? Det är inte nödvändigtvis för att man längtar efter bebisen, som man gjorde saå där galet mycket med första barnet, utan bara i allmänhet. Tiden går så sakta så man hinner bli gammal på en vecka.

Förutom när man är ledig förståss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0