Jag hade inte en bra midsommarafton..

Ja.. somliga dagar är inte roliga. Somliga dagar är verkligen en kamp att ta sig igenom. Tack och lov för mina Lergigan som gör mig lugn. Jag sover ganka mycket nu. Det är en kombination av trötthet pga graviditeten och pga tabletterna och detta jobbiga gissar jag. Att sova är både bra för mig och bra för att jag slipper några jobbiga timmar på dagarna. Jag önskar tiden kunde gå lite långsammare nu. Redan vcka 30 på gravidteten och normalt skulle jag vara överlycklig över detta, men nu känner jag mig lite stressad istället. Det vore bra om detta gick över innan bebisen kommer.

Nu ska vi se en film. Jag vet att det är sent men ibland behöver man liksom ignorera detta och ta hand om psyket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0