Jag har ont

Idag har det inte varit någon bra dag. Jag har mått illa och haft ont hela dagen. Jag har dessutom haft väldigt mycket onda sammandragningar. Nu på kvällen är det värre.
Jag har i alla fall fått en del jobbiga saker gjorda. Jag var till exempel tvungen att åka till kontoret trots att jag kan få ont av den hyfsat långa bilresan. Men det var för att de skulle fylla i papper till FK åt mig, angående min inkomst. Jag var också tröttsamt nog tvungen att återlämna filmen som Tomas hyrde igår. Jag misstänker att dessa två små äventyr är anledningen till att jag fått må så kass idag sen.

Imorgon kommer min syster Sandra hit och vi ska ha lite kvällsmys med tv och så. Lika bra att passa på nu när det troligtvis är sista dagen som Tomas arbetar borta. Hon sover nog också kvar här, så det blir ju trevligt.
I övrigt kan jag säga att jag endast kommer ligga och vila imorgon. Jag har så himla ont som sagt och sammandragningarna gör så ont emellanåt. Jag blir lite nervös att bebisen inte mår så bra där inne. Dags att försöka få kroppen i balans. Sen är det bara att inse att jag inte kan må så mycket bättre än så här troligtvis. Jag ska däremot försöka äta lite stadigare och mer regelbundet. Det kan hjälpa mot allmänmåendet.

Jag är ledsen för detta trista inlägg, men jag har verkligen inte orkat idag. Nu ska jag rakt ned i säng







De två översta bilderna är från i lördags, den understa är från idag. I lördags gick jag in i vecka 28.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0