Trött helg

Igår hade jag ingen möjlighet att blogga eftersom vi var borta på dagen och sen var det fullt upp hela kvällen. Vi skulle åka hem till Anders och Eva för att fixa med några låtar inför spelningen. jag satt helt utslagen i deras soffa. Dels på grund av värmen och dels på grund av att jag hade för ont för att röra mig runt. Men de trixade med ett par låtar och sedan åkte vi hem. På kvällen var det som sagt fullt upp här. Jag gjorde det jag kunde vilket inte var helt mycket, men det var en del att fixa med och så såg vi allihopa på Kvällen är din.
Efter trixandet att få barnen i säng så såg jag och Tomas på Bridget Jones Dagbok och sedan spelade han gitarr och jag låg och läste. I säng kom vi inte förrän till halv 3. Det var en tröttsam resumé av gårdagen.

Idag har det inte egentligen hänt nått. Det är som sagt väldigt begränsat av vad jag kan göra. Vi tog oss i alla fall ned och fikade på eftermiddagen och sen en snabbis till ICA för att handla till middagen. Resten av dagen har bara varit lugn. Jag har haft det väldigt jobbigt i kroppen idag. Jag tror att bebisen ligger och trycker uppåt med fötterna, för det har varit svårt att andas och mycket halsbränna.

Just nu sitter vi och fixar med vår musik och Tomas ska varva med lite lasagnelagande






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0