Kika i mitt fotoalbum

Hemma igen efter att ha hämtat barnen på dagis. När jag kom så hängde flera av de stora barnen på staketet och tittade bort mot vägen för att få se studentflaken som åker runt här idag. Det är härligt att höra de där skriken av glädje och musiken som kantas av tutningar och sjungande ungdomar. Det känns på något sätt som om sommaren faktiskt börjar på allvar då de börjar köra runt.
Tiden går så snabbt, som jag brukar nämna, men idag då insåg jag att det var 11 år sedan jag tog studenten.
Jag har ändå hunnit med mycket sedan dess.

Jag har bland annat hunnit gifta mig (vi firar 6-års bröllopsdag 13:e augusti) och skaffa två barn samt ett till på väg. Det är härligt. jag tänkte att jag ska bjuda er på några av mina favoritfotografier här, från tiden tillsammans med Tomas och våra barn
















































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0