digster.se

Oj vad tiden rusar på! Jag ska skriva ett ordentligt inlägg här under kvällen om jag hinner. Men tillsvidare har jag någonting jag kan rekommendera er alla. digster.se!

Om ni har för vana att använda datorn för att lyssna på musik är detta verkligen någonting intressant. Via Digster kan du gå in och lyssna på en mängd musik och det bästa av allt är att det är färdiga spellistor. Här kan du gå in och fixa precis den spellistan du vill ha. Spellistorna är markerade enligt vad de passar till, som mingel, middag, träning, party osv och därigenom är det lättare att välja musik som passar för just det tillfället du behöver den. Givetvis kan man se vad som ingår i spellistan för att själv kunna se om det är en lista som man tycker passar ens egen smak. Du kan också skriva in dina preferenser och utifrån detta få rekommenderade spellistor för din smak. Jag har en kod att dela ut som, om den fortfarande fungerar, ger dig 6 månaders gratis användning av Digster, skriv en kommentar så ger jag dig den.

Så kör på, eller ska jag säga lyssna på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0