In till stan igen

Jaha då har det blivit ännu ett icke fungerande sms-inlägg och jag får skriva på datorn istället. Jag är nu påväg till Frihamnen för att ta Leo och Marcus på klädprovning inför morgondagens reklamfilmsinspelning.
Det har blivit mycket med reklamfilmerna nu. Som jag skrev senast var jag ju på väg in till stan för ett call back för Oliver. På vägen hem ringde de och bad Marcus provspela för en Mc Donaldsreklam. Dessförinnan var det också ett par. Dels var det en reklam för Preem som de ringde och bad både Marcus och Oliver provspela för. Jag vet inte om de skulle fått den ifall de valt pojkar, men den går i alla fall på tv nu och de valde två små flickor.

De ringde senare och bad Marcus och Oliver provspela för en Malacoreklam och sean ringde de opch sa att Oliver fått ett Call back, det vi var på i måndags, men att de tyvärr inte valt ut Marcus. Veckan efter den provfilmingen ringde de efter Marcus och fick även nys om Leo och det var en reklam för Silja Line, vilken är de ska filma för imorgon eftersom de fick rollerna. Oliver fick inte provfilma för denna. Så ringde de igår och sa att Oliver var favorit för Malaco och att vi får svar idag. De gav oss tider för filming och allt så det ser ganska bra ut tror jag, men allt återstår så klart att se.

Ja, det var en kort sammanställning av allt som hänt angående reklamerna. Annars är det mesta som vanligt. Påsken var skön och förutom att det var en veckas semester så gjorde jag och Tomas om hemma så Marcus fick ett eget rum. Det var dags nu när han blivit så stor och han är väldigt lycklig över det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0