Big Brother

God trött morgon.

Varför så trött? Det kan lätt bli så när Big Brother startar upp med ny säsong. Jag var helt inställt på att bara se sändningen mellan 21-23 igår, men så fick jag ju veta att de skulle köra livesändningen. Plötsligt hade jag köpt 24-7 och satt och tittade på livesändningen i alla fall. Tomas frågade mig några dagar innan om jag ville köpa, men jag sa att det inte behövdes. Nej okay. Men men, gjort är gjort och det kan väl vara kul den här gången. Vi får väl se.
Spännande i år tycker jag det är med Nadia, som är gravid i vecka 36. Hon ska klara av att vara inne i huset (om det inte finns en twist som vi inte ännu känner till dvs.) gravid och på det ensamma rummet hon fått ser det helt ut som det är meningen att bebisen och hon sedan ska vara en del av prorammet. Varför inte. I övrigt finns det ännu inte så väldigt mycket spännande. Det ska vara Petronella och Marcel då som aldrig ens sett varandra, förrän 2 minuter innan de skulle kliva in i huset, verkar vara varandras motsatser och fick uppdraget att spela kärlekspar i en vecka.
Big Brother
Bild
Big brother går i tv 11 mellan 22-23 måndag-fredag och på bigbrother.se dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0