Det blev alltså 3D

Har har jag varit på IKEA och inhandlat lite skålar och djupa talrikar, en nattlampa till barnen samt lite annat bra och ha. Därefter åkte jag till Täby Centrum för att hämta ut min telefon. Det var nämligen så att min HTC Sensation slutade fungera i höstas precis efter jag skaffat den. Det var allt ifrån en icke fungerande touch till att vibrationerna jhelt plötsligt la av efter andra vändan  på reparation. Vid tredje inlämningen så gjorde Telenor slag i saken och skickade den för reklamation och sedan igår har det funnits en ny åt mig. Men jag fick inte en HTC sensation utan en HTC evo 3D.

En 3D alltså, det var roligt. Det var tydligen den nya av telefonmodellerna så det var ju roligt att jag fick den istället. Den tar fotografier i 3D och det var riktigt roligt. Dock så är det väl mest för mitt eget nöje för jag kan ju inte skicka dem vidare någonstans för det kommer ju inte fungera så vida man inte skickar till en annan 3D telefon. Men roligt var det.

Nu ska jag snart äta middag. För mig blir det spairribbs och de andra har redan ätit ostkaka. Utom Leo för han har knipit ihop munnen åt både banangröt och majs med potatis. Unge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0