Jag förstår inte varför det inte blir mellanrum bland raderna i mina inlägg?

Dagen går och jag går, men förkylningen den stannar. Usch, det är inte roligt med alla dessa vinter/vår (önsketänkande) förkylningar. Jag har varit sjuk i en vecka nu och Tomas i tre veckor. Men han är självklart på jobbet i alla fall. Ja inte för att jag vill det för jag tycker att efter tre veckor sjuk, där det inte visat en tillstymmelse till att ge med sig, vore det bästa för honom att bädda ned sig ett par dagar. Men han är envis min man. Det är en av de sakerna jag älskar honom för.

Idag har Oliver varit och lekt hos dagmamman tills efter lunch och det tyckte han var roligt. Dagmammans egna barn var hemma idag eftersom deras skola hade studiedag så Oliver lekte massa med hennes dotter Nora. Vi träffade ju dagmamman igår också, men då var det på IKEA så då fick inte Oliver och Alex leka så mycket, så det var bra att alla var friska och kunde leka en stund idag.
Helgen stundar också och det är ju alltid skönt. Nu blir det långledigt för nästa vecka är det sportlov för barnen och eftersom jag är mammaledig så blir de så klart hemma. Jag tycker man ska passa på att spendera tiden man kan med barnen. Vem vet, nästa år så kanske jag inte har någon möjlighet att vara ledig på till exempel sportlovet och så måste de gå hos dagmamma och på fritids. Därav mysigt att passa på nu.
Jag märkte något irriterande här på förmiddagen också och det är att jag inte kan efterredigera mina mobilbloggningar och lägga in min signatur i efterhand. Spelar så klart ingen roll för er som läser, men för mig är det irriterande. Måste kolla runt om jag hittar någon automatisk uppläggning. Dessutom vill jag designa om utseendet på bloggen också för jag är egentligen inte nöjd och har egentligen inte heller varit det. MEN jag ska inte på att greja med designen själv för då går det nog åt skogen.
Eftersom det här inlägget angränsar till så extremt interssant att man nästan inte kan slita sig från att sluta läsa det, så är det bäst jag slutar nu och grejar vidare i lägenheten. Ehm.. röran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0