Nu måste jag rusa

Jag är mycket irriterad! 2 gånger idag har jag sms-bloggat men ingen av gångerna har mitt inlägg kommit fram. Istället står det under detta inlägg, ett helt tomt ett med rubriken sms-inlägg. Roligt. Jag har lite brottom nu eftersom jag och barnen ska iväg en stund, så det här blir mycket kort och så skriver jag senare i eftermiddag istället.
Idag blev jag liksom många andra, en liten smula jätteless när jag tittade ut genom fönstret på morgonen. För det hade ju kommit snö igen. Oaky det är sådan snö att den kommer smälta bort snabbt, men det är ändå snö. Igår var det ju bart på marken och det var så skönt. Man är lite bortskämd eftersom det tog sådan tid innan snön kom den här vintern. Men trots det har vi nu haft snö i snart två månader och det känns som om det räcker. Med råge.
Som sagt, jag får skriva lite senare, för nu måste jag rusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0