Sådär, då är det åter igen dags för en del...

imag1995 (MMS)

Sådär, då är det åter igen dags för en deltävling i melodifestivalen. Jag erkänner att Jag missade förra veckans deltävling. Det var faktiskt inte planerat men vi fick oväntat, trevligt, besök och då tryckte vi på boxens spela inknapp. Att boxen valde att ignorera det kommandot är en helt annan sak. Jag har dock fått beskriver för mig att ranelid tydligen ska ha varit ett skämt. Jag kan ju varken säga bu eller bä om detta eftersom Jag inte hörde låten i fråga, men en majoritet måste ändå ha gillat honom eftersom han gick direkt till globen. Vad Jag tycker återstår att se. Men nu är det inte tid för att fundera på ranelid för nu stiger charlotte perrelli upp på scenen och öppnar dagens tävling. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0