Matvägran?

Den här dagen gick i rasande fart. Det känns mer eller mindre som vi vaknade, sen blev det lunch, sen middag och nu sitter jag här. Men så var det ju så klart inte riktigt. Idag har jag mest städat och pratat i telefonen. För en gångsskull hade jag och min mamma ett riktigt långt samtal i telefonen. Vi pratar med varandra i telefonen varje dag, men oftast blir det kanske på sin höjd 15-20 minuter, men nu var det säkert en och en halv timme. Det var trevligt. Därefter ringde min kära barndomskompis Johan och vi pratade också i ett par timmar innan vi båda avslutade för att äta middag med våra familjer.

Idag fick Leo lite fruktpurré efter maten. Jag trodde att han skulle ÄLSKA det men han klämde ihop läpparna ganska bra för det också. Jag har försökt ge honom lite banan på sked här också och de två gånger innan han fått smaka det så har han varit villigt på, men nu var han antingen inte sugen, mätt eller också en liten matvägrare för inte ens det ville han ha. Amma gjorde han dock mycket villigt. Hm. Jag hoppas det inte blir med honom som det blev med Oliver. Han var en riktig tuttmeister han och matvägrade länge. När han väl åt så var det i princip bara risgröt på burk han gick med på och frutti också. Men frutti var ju just det som Leo inte ville ha så garantier finns det ju inte.
Bläddrade lite i bloggen för att se om jag hittade inlägget om Olivers matvägran, men hittade det här istället vilket var lite kul. Det tog ju bara nästan 3 år från dess tills jag började samla. Snabba puckar, haha.
Nu ska jag krypa ned i sängen och se Hart of dixie tills det är dags att krypa upp igen för att se Big Brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0