Full rulle

Vilken underbar dag det varit ute idag. Det har varit strålande solsken och riktigt varmt. Jag har dock tyvärr inte kunnat vara ute och njuta av vädret för min lilla 10 månaders tyckte det var så varmt ute (Det finns ingen skugga på gården) så han försökte fly in till en av våra grannar. Jag gav mig och tog hem honom igen, men har njutit av solen som sken in genom fönstren.
 
Pojkarna var dock inte alls intresserade av att gå ut och leka först idag. Marcus hade redan startat Wiispelet i sitt rum när jag gick upp vid kl 9 och vid 10 fick han in sin kompis Leon och de satt klistrade där tills mitt på dagen. Efter mycket övertalning så städade Marcus dock upp sitt rum och har om man borträknar middagspaus, varit ute hela dagen. Oliver har också varit ute ända sedan Marcus gick ut. Han ville inte först men det tror jag var för att Marcus inte ville, för så fort Marcus ville så var Oliver game. De är för gulliga bröderna.
 
Igår var jag med min väninna och såg Snow White and the huntsman på bio. Riktigt bra film så jag är glad att vi gick och såg den. Hon är rolig att gå på bio tillsammans med för vi brukar gilla samma saker och kan prata i timmar om det efteråt. Extra kul tyckte vi dessutom det var den här gången eftersom det kommer komma fler filmer. Hon sa lite roligt i lördags till mig och en till tjej som heter Nina, att hon vill se Magic Mike sen när den kommer och då kunde jag få välja om jag ville komma med frivilligt eller om hon skulle släpa dit mig i håret, haha, hon är för skön.
 
Idag har jag tränat på crosstrainern och just som jag bestämt mig för att imorgon blir det vilodag så råkade jag bestämma mig för ett pass till ikväll. Hoppas inte det är ett dåligt beslut nu när jag har träningsvärk och dessutom ont i huvudet. Igår funderade jag på om jag kanske höll på att bli sjuk men idag mår jag hur bra som helst förutom huvudet, så jag tror snarare det är spänning än sjukdom. Jag får hoppas det i alla fall för det är rätt tunga träningspass på den där.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0